Π. Ψωμιάδης: Ποιος το απαγορεύει να είμαι εγώ υποψήφιος για την προεδρία της Ν.Δ.;




«Ποιος το απαγορεύει να είμαι εγώ υποψήφιος; » δήλωσε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΑΝΤ1, σχετικά με το σενάριο υποψηφιότητας του για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.

Ο κ. Ψωμιάδης ανέφερε παράλληλα πως «ο επόμενος αρχηγός πρέπει να βγει από την ψυχή της κοινωνίας» και συνέχισε λέγοντας πως «κανένας δεν έχει τις περγαμηνές τις δικές μου από τους κομματικούς τενεκέδες που ακούγονται ως υποψήφιοι αρχηγοί του κόμματος».
ΠΗΓΗ

on 11:24 π.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 blogger-facebook for Π. Ψωμιάδης: Ποιος το απαγορεύει να είμαι εγώ υποψήφιος για την προεδρία της Ν.Δ.;

Leave comment

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση. Η αιτία δεν είναι η λογοκρισία αλλά για να γίνει έλεγχος για τυχόν : αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ,υβριστικά ή προσβλητικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.