Ανέκδοτο: Γυναίκα, βλέπεις κάτι διαφορετικό επάνω μου…


O κυρ-Κώστας και η κυρά-Φρόσω είναι παντρεμένοι για 50 χρόνια και έχουν περάσει τα 70τους.

Όλη του τη ζωή ο κυρ-Κώστας ονειρευόταν ένα ζευγάρι παπούτσια από δέρμα κροκοδείλου και αποφάσισε ότι ήρθε επιτέλους η στιγμή για να τα πάρει.

Μπαίνει λοιπόν στο σπίτι του με τα καινούρια του παπούτσια και ρωτάει τη γυναίκα του:
– Λοιπόν γυναίκα βλέπεις κάτι το διαφορετικό επάνω μου;
– Τι το διαφορετικό μπορεί να έχεις Κώστα μου; Φοράς το ίδιο πουκάμισο όπως πάντα και το ίδιο παντελόνι όπως πάντα.

Ο κυρ-Κώστας δεν το έβαλε κάτω. Πήγε στο υπνοδωμάτιο και έβγαλε όλα του τα ρούχα εκτός από τα παπούτσια του και ξαναβγήκε έξω.
– Τώρα βλέπει κάτι διαφορετικό επάνω μου; την ξαναρωτά.
– Τι το διαφορετικό Κώστα μου; ”Κρέμεται” προς τα κάτω όπως πάντα του απαντά η κυρά-Φρόσω.

Προσβεβλημένος ο κυρ-Κώστας βάζει τις φωνές!
– Ακριβώς! Και ξέρεις γιατί ”κρέμεται” προς τα κάτω; Γιατί κοιτάζει τα καινούρια μου παπούτσια!!!

– Ε, τότε καλύτερα να αγόραζες καινούργιο καπέλο!!!!!!
ΠΗΓΗ

on 4:53 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 blogger-facebook for Ανέκδοτο: Γυναίκα, βλέπεις κάτι διαφορετικό επάνω μου…

Leave comment

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση. Η αιτία δεν είναι η λογοκρισία αλλά για να γίνει έλεγχος για τυχόν : αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ,υβριστικά ή προσβλητικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.